حجت الاسلام روح الله بجانی:
 
مسئول انصار حزب الله استان آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی مجمع دانشجویان حزب الله شمالغرب گفت: فرامین حضرت امام خامنه ای برای ما فصل الخطاب و عین اطاعت از خدای واحد است . اما عده ای قصد مصادره فرامین آقا را دارند و می خواهند فرمایشات ایشان را برای سرکوب انقلابیون منتقد مصادره کنند.

"سپیدار خبر از عماریون"- مسئول انصار حزب الله استان آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی مجمع دانشجویان حزب الله شمالغرب گفت: فرامین حضرت امام خامنه ای برای ما فصل الخطاب و عین اطاعت از خدای واحد است . اما عده ای قصد مصادره فرامین آقا را دارند و می خواهند فرمایشات ایشان را برای سرکوب انقلابیون منتقد مصادره کنند.

ملت از اول هم همدل و هم زبان نظام بودند و هستند.
وی با اشاره به وجود امت و امام در مقوله ولایت مداری گفت: رابطه امت و امام یک رابطه دیرینه است. یک امام داریم و میلیون ها امت . امت واحده ای که به اشاره رهبری برای اطاعت نگاه می کنند تا اقدام نمایند. اما این امت واحده در کشورهای مختلف هستند یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است که رهبری این کشور را امام عادل مسلمین جهان بر عهده دارد. ایشان در کنار تبیین راهبرد مسلمانان جهان برای امت اسلامی و تحت حکومت اسلامی نیز مسیر راه را نشان می دهند . امسال در دیدی وسیع مهمترین نیاز کشور را در همدلی و همزبانی دولت و ملت تبیین کرده اند. در کشورایران اسلامی امت امام خامنه ای از دولت و ملت ترکیب شده است. دولت همان کارکنان اجرایی نظام هستند و ملت توده عامه ای هستند که ولی نعمت دولت می باشند . ملت شریف ایران از اول به دنبال همدلی و همزبانی با دولت ها بوده اند .

همزبانی و همدلی دولت و ملت در اطاعت از امام است.
بجانی با انتقاد از اینکه عده ای خیال می کنند که همدلی و همزبانی دولت و ملت سکوت ملت در برابر همه اقدامات دولت است گفت : این یک فکر ارتجاعی و نا مشروع است . اینک دوره رضا خان یا عصر قاجار نیست که ملت در کوخ ها سرکوب شوند و اجنبی ها در دوره بد مستی آقایان حیثیت ملی را با حراج کاخ نشین ها به یغما ببرند. ملت و دولت به عنوان دو قسمت مهم امت امام خامنه ای در کشور ایران هستند و در این امت ملت ناظر دولت بوده و همیشه در صحنه باید حاضر بماند. تنها وجه اشتراک همدلی و همزبانی شان فقط در اطاعت از امام است. هرگاه دولت یا ملت هرکدام از مسیر امام خارج شدند خلاف همدلی و همزبانی اقدام کرده اند.

روحانیون و مراجع نباید امام خود را تنها بگذارند .
روح الله بجانی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در یک ماهه گذشته گفت: امام خامنه ای تنها به دنبال اجرای اسلام ناب است و از گلچین شدن و تکه پاره شدن احکام اسلامی بیزار هستند. بزرگترین اطاعت از امام خامنه ای عمل به همه اسلام است. عمل به همه دین است. جریان تردید و نفاق به دنبال تکه و پاره کردن اسلام ناب هستند و در این راستا روحانیون و مراجع نباید امام خود را تنها بگذارند. اگر واقعا معتقد به " الاسلام یعلو ولا یعلی علیه " باشند. همدلی و همزبانی مراجع عزیز و روحانیون که بزرگان و خاص الخواص ملت و حتی امت در جهان اسلام هستند در دفاع از اسلام متبلور می گردد.

عدم صدور پیام امام خامنه ای در مذاکرات لوزان خود پیام ها دارد.
مسئول انصار حزب الله استان ادامه داد: امامی که برای پیروزی تیم والیبال و فوتبال و.. پیام می دهد و طی این چند روز هم برای وفات خانم ضیائی نیز پیام دادند چرا برای نشست لوزان پیام ندادند. این پیام ندادن برای ملت و دولت خود پیام آور است. اولین پیام که با نگاه خوشبینانه به اقدام تیم مذاکره کننده همراه است این می تواند باشد که هنوز کاری انجام نشده است و همه بازی های جشن گونه و ... یک بازی سیاسی بیش نبوده است و باید انتها را دید و صدور پیام یعنی انجام یک مرحله از مذاکرات و تایید مرحله به مرحله شدن مذاکرات .

دومین نگاه که نگاه متوسط است ، این است که متاسفانه تیم مذاکره کننده خوب عمل نکرده اند و به قول دکتر شریعتمداری این ها احتمالا دچار اشتباه محاسباتی شده اند و 5 را از 19 بیشتر می دانند و اسب زین شده را در قبال افسار پاره داده اند.

نگاه سوم نگاه بدبینانه است و آن این که تیم مذاکره کننده به هر قیمتی برای پیشبرد اهداف جناحی خود حاضرند حتی بزرگترین سرمایه ملی را به حراج گذاشته و با وصلت با آمریکا و اسرائیل همه فرامین امام خامنه ای را نادیده گرفته و بر خلاف همدلی و هم زبانی به نیروهای داخلی و اقتصاد مقاومتی بی توجهی نموده و فرامین امام خامنه ای را زیر بوق و کرنای تبلیغاتی خود کتمان کرده اند. هر سه نگاه را می توان برای عدم صدور پیام امام خامنه ای از دید ملت شریف ایران تشخیص داد.

ما برای سفر اردوغان برنامه ای نداریم.
حجت الاسلام بجانی افزود: مطرح شدن احتمال دیدار اردوغان با امام خامنه ای حجت را بر ما تمام کرد. اگر واقعا آقا اجازه داده باشند که این فرد با ایشان دیدار داشته باشد یعنی اینکه سفر این فرد به ایران اسلامی صلاح است و ما که هستیم که اظهار نظر کنیم؟ ما یک سربازی بیش نیستیم و تابع امام خود هستیم. وقتی مسئولین امر از ما پیگیر بودند که نکند ما برنامه ای داشته باشیم بنده گفتم که اگر دیدار اردوغان با آقا صحت داشته باشد یعنی اینکه ما برای همدلی و هم زبانی نباید برنامه ای داشته باشیم .



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : بیداری اسلامی ,   ,   , 
برچسب ها :